Sukuseuran myyntituotteet

RÄÄKKYLÄN KÄHKÖSET KIRJA 35€ Kirja on kattava julkaisu Kiteen ja Rääkkylän Varpasalon Kähkösten suvuista 1600 -luvulta aina 2000 -luvulle
Pinssi: 5,00 € Kähkönen-pinssi on halkaisijaltaan 22 mm oleva sukumerkki. Merkin on suunnitellut taiteilija Riitta Latvasomppi ja se pohjautuu Matz Kähkoinin puumerkkiin. Merkki tulkitaan omavaraisuutta ja vaurautta kuvaavaksi aitanavaimeksi. Pinssit on valmistettu silkkipainatuksella ja niissä on epoksipinta. Avainkuvio ja ulkoreuna ovat kullattuja ja tausta on sammaleenvihreä. Pinssin kiinnitys tapahtuu perhoskiinnikkeellä Solmiopidike: 8,00 € Pinssiaiheen pohjalta toteutettu solmiopidike Huivipidike: 8,00 € Pinssiaiheen pohjalta toteutettu huivipidike
Huivi: 25,00 € (huivi + -pidike 30,00 €) Kähkönen-huivi soveltuu pidettäväksi yhdessä huivipidikkeen kanssa. Väri vihreä.
T-paita: 22,00 € Värit: musta, harmaa, punainen. Paidassa on etupuolella vasemmalla sukuseuran merkki - Matz Kähkoin puumerkki - sekä sitä alhaalla kiertävä teksti "KÄHKÖSET". Hajakokoja ja värejä saatavilla. Kysy saatavuus tilatessasi
Isännänviiri: 100,00 € ( TILAUS TUOTE VARMISTA SAATAVUUS) Viirin pituus 4 m, tarkoitettu 9-10 m:n tankoon
Standaari: 30,00 € Vapaasti kaikkien jäsenten ostettavissa
Kähköset Kuhmon asuttajina -kirja: 35,00 € Selviääkö Kähkönen -nimen arvoitus? Sisältää Kuhmon Kähkösten sukutauluja sekä henkilö historiaa Tapio Kähkönen. 2011.
Kähkösiä Laatokan Karjalassa -kirja: 35,00 € Kähkösiä Laatokan–Karjalassa 1600-luvulta noin vuoteen 1940. Toim. Kari-Matti Piilahti ja Tapio Kähkönen. Teos keskittyy ns. Laatokan Kähkösten (Kaukolan-Hiitolan) sukuhaaraan sekä Parikkalan Petter Kähkösen sukuun. Kähkösten Sukuseura ry 2002.
Kähkösten juuria -kirja: 20,00 € Pentti J. Voipio, Aulis Rytkönen, Kari-Matti Piilahti ja Heljä Pulli: Kähkösten juuria. Kähkösiä 1500- ja 1600-luvun Suomessa. Teos kertoo suvun varhaisemmista vaiheista asiakirjoista saatavan tiedon kannalta. Kähkösistä polveutumattomien Keckman -sukujen kannalta teos nojaa pieneltä osin perinteisiin tietoihin. Pentti J. Voipion ja Aulis Rytkösen artikkeleissa valaistaan sukuun liittyviä tutkimusongelmia ja erilaisia hypoteeseja eli olettamuksia suvun nimen alkuperästä ja mahdollisesta merkityksestä. Kähkösten sukuseura 1994.
Kähkösiä ennen ja nyt -kirja: 35,00 € Sukuseuran 30-vuotisjuhlajulkaisu! Kertomuksia entisajan Kähkösistä ja nykypäivän Kähkösistä Kähkösten sukuseura 2017.